11 August, 2010

Dugaan pertama, kedua dan ketiga...

Di hari pertama berpuasa :

1. Hampir gagal bangun sahur, tapi berjaya juga bersahur dengan air susu pada waktu kecederaan.

2. Kena ulser kat mulut. nak mintak MC, tapi Pak Zack kate," jangan nak ngengada. Ko dah MC lima hari".

3. Terasa nak korek hidung, tapi ..aku tahan Jebat!

Hunsff Hunsff hunsff..

Selamat menjalani ibadah puasa di bulan yang di berkati ini.
Salam Ramadhan!

16 comments:

  1. aahh..ngengada la tu

    ulser mulut pun nk mintak MC

    den lompang kang

    hahaa





    aku pun rasa nk korek hidung ni,tp aku pun tahan jebat

    ReplyDelete
  2. eh eh jgn korek idung....ikat le tgn tuh....kami disini esok baru mula pose....

    take care ok.

    ReplyDelete
  3. baru hari pertama dah 3 dugaan..kali dengan 30 hari.. :P

    ReplyDelete
  4. keje ko bckap jer ker...smp kene ulser pun nk mtk cuti...

    ReplyDelete
  5. kurang minum air...
    haishhh..
    ulser pon nak mc..
    manja sguh!!

    ReplyDelete
  6. Xtionkamen:

    itu di namakan demokrasi terpimpin..

    ReplyDelete
  7. Bukan lumut??????:

    take care gak.. selamat berpuasa..

    ReplyDelete
  8. Parid Mopusat:

    muahhahaha.. same la plak..

    ReplyDelete
  9. makdara TERDIVA;

    ade tak dalam 100 dugaan...
    math fail nie..

    ReplyDelete
  10. maisyara:

    selamat berpuasa juge!

    ReplyDelete
  11. Ann:

    keje banyak berpikir..kalau sakit macam mane nak kensentret

    ReplyDelete
  12. xabes2 dgn isu korek idong.siku kang!biru jua yg dpt.

    ReplyDelete
  13. sesungguhnya adalah tidak batal mengorek hidung masa puasa... pasni ko boleh buat deh

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD