28 August, 2010

Public Holiday yang sengal..

Semalam, lepas sahur, aku online kejap sampai Solat Subuh, lepas tue aku sambung online sampai matahari terang suluh tanah.

Aku gosok kemeja sampai ketat. Seluar pun, dier punya line sampai tajam.
Lepas mandi aku, bersolek, pakai baju pekena tie sebatang dan..semangat ke opis.



Sampai opis.. aku tepuk dahi.
Aku lupa semalam Public Holiday daaa..
Pakai jeans ngan t-shirt pon dah ok.

Parah bernanah aku kena kutuk ngan Pak Zali.
Dier kate aku macam salesman jual jam Rolek tiruan.

Public Holiday, ekon tak on kat opis...panas berdentung!
Huaaaaaa...



***

Aku jalan lemah gemalai.
Tutup pintu.
Tarik zip..
baru aku nak layan..

Bunyi berdentum..dan serentak ..lampu pun padam.
Luruh jantung aku..bersepah kat lantai toilet
terbantut hajat aku..


Aku balik ke opis..
Pak Zali gelak terkekeh kekeh..
dendam beliau terbalas!

9 comments:

  1. boleh pulak ek..hihi..

    ReplyDelete
  2. tu la...buat jht dibls jahat...hehe

    ReplyDelete
  3. hui...berdendam orang tua tuh...kah3~

    ReplyDelete
  4. tak habis2 ngan pak zali.. hahahaha

    ReplyDelete
  5. ahh ahh!!
    tu laa... pdn mke...
    ske nk dajal orang....
    rasa kan...
    rasakann....
    wek2!!

    ReplyDelete
  6. abang, cikgu tak ajar pun guna sebatang tie, kenapa campur english dan bahasa melayu. Cikgu ajar sebatang kayu, kalau kawan ajar sebatangggggg.. ala tak ingat!!

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD