27 October, 2010

Baru depa nak savvy..

Bigboss aku takde. Gie LA.
Bila kucing takde, tikus semua cucuk langit laa..

Aku lepak di meja Kaygee. Biasaklah makcik tue. Selain Sheeda, Kaygee pun supplier makanan tak sihat di opis. Cuma, dia beli untuk diri sendiri. Aku parasit tumpang sekaki.

"L7, hang buat apa kat sana? Mai sini sat!"
Pak Zack guna callsign hampeh tue.

"Padia?"
soal aku kerek. Aku boleh kerek ngan boss aku. Korang boleh?
Tapi boss aku tue memang masuk air sikit. Dia ok.

"Buat keje laaa.."
jawab Pak Zack. Tangan dia dok melambai kat aku.

Aku menuju ke meja Pak Zack. Pak Zali dan Pak Zack gelak gelak.
Apa lagi depa nak kenakan aku nie.


Aku geleng kepala.

"Nie, menatang apa nie dok plip plip kat tepi nie?"
soal Pak Zack.

"Itu chat la Pak Zack oii.. kawan Pak Zack tengah online tuuu...!"

Pak Zack ngan Pak Zali tengah online fesbuk.
Tapi tak penah guna function chat. Sebab tue depa keriau.

***

"Itu pun hang tak tau ka? Katun la hang Li!"

"Pak Zack la katun!"
Pak Zali balas balik sambil terkekeh kekeh gelak.

Lantak hangpa laaa...

15 comments:

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD