11 December, 2010

Pagi pagi menghadap cermin..aiseymen..

Hari hari aku tengok cermin,
kejap rasa rasa macam hensem,
kejap kejap rasa macam tak hensem..

tapi..selalunya memang hensem laa.. 
ape boleh buatt..


P/s: karang aku bebel kate tak hensem, 
korang kata aku tak bersyukur...
kan kan kan..


Pagi nie punya sarapan..


Doraemon jer takde...
koh koh koh..

Dah..aku nak siap siap gie keje..

♦♣♦

21 comments:

  1. wah..dorayaki buat sendiri ek...
    bagus anak omakk

    ReplyDelete
  2. tak... dorayaki tu dia beli smlm... msk dlm peti ais...
    pagi2 pns dlm macrowave pastu ltk dlm pggn... buat mcm dia msk sndri...
    alaaa aku taw da trick si ojin ni... kyaa!!!

    ReplyDelete
  3. @Aki Ngek:

    itu Aki Ngek punye cara.. ko nak aku tunjuk macam mane buat Dorayaki ker?..

    ReplyDelete
  4. wahh.. macam sedap je.. terlapar laa plak tengok dorayaki. huhu

    ReplyDelete
  5. @pinky Lucia:

    huhuhu...sila sila.. senang jer buatnye...

    ReplyDelete
  6. nanti mase jumpe aku buatkan dorayaki. aku nak ase sedap sangat ke. hahahaha

    ReplyDelete
  7. @Sab:

    ngan mung..aku bagi apam balik jer.. ngengade..

    ReplyDelete
  8. alala. dekut mung nih.
    reti ke nak buat apam balik?
    ke ko nak beli kat gerai cik manap tepi umah ko tu je??
    ahahaha

    ReplyDelete
  9. ckp je encem..
    sape ag nk puji kite kalo bkn diri sndiri..
    haha

    ReplyDelete
  10. nnt sy balik buatkan utk sy yer..
    masyeh.. :">

    harga masuk buku 555.. nnt claim..

    ReplyDelete
  11. dah ada yang masok minang lom?

    kalau tade, gua masuk!

    ReplyDelete
  12. aujinz: dorayaki tu masak sendiri ke ada jual kat kedai?? tak pernah nampak lah

    ReplyDelete
  13. @Sab Buenoo:


    hahahha.. aku beli laa.. mane aku reti nak buat apam balik..

    ReplyDelete
  14. @cik ezy:

    saya memang hensem..
    koh koh koh koh.. sape lagi yang nak puji kan...

    ReplyDelete
  15. @cik emymilia:

    teringin nak makan..buat jer laa sendiri.. huhuhu

    ReplyDelete
  16. @fiq:

    belom.. boleh laa menimang.. eh..meminang..

    ReplyDelete
  17. @cikgu Lia3003:

    buat sendirik.. belom pernah jumpa lagi kat kedai.. :D

    ReplyDelete
  18. nak resipiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD