07 December, 2010

Sabo jer laa..

Hari nie...eh..salah..
semalam..
aku agak kecewa.

Aku buat kuih kesukaan Doraemon, Dorayaki.
Aku buat..habis.
Aku buat .. habis.
Last last.. inti habis. Aku makan kulit dia jer.

Nak snap gambo pon tak sempat.


***

"Bang long, buat la Dorayaki lagi!"

"Ape?! Tapak kaki ade lagi. Mau?!"


19 comments:

  1. haha, dorayaki=tapak kaki.. cian, g batu-belah batu bertangkup sana

    ReplyDelete
  2. wah...chef jepon...

    kalo aku cakap aku nak, ko bagi aku tapak kaki jugak ker???

    kite kan kawan...heheh

    ReplyDelete
  3. eleh...nak bgtaw dorayaki ko wat tu sedap sangat la tuh kan.
    alaa...aku taw la..
    taktik bese dah~
    hahahahahaha......

    ReplyDelete
  4. @lia3003:

    hahahahha.. sampai hati..
    jap lagi pegi aaa..

    ReplyDelete
  5. @cik 18:

    itu bergantung kepada cara memujuk..
    muahahahaha..

    kalau mintak macam nie
    "Weii.. aku nak dorayaki. Gie buat!"

    memang konfem dapat!

    ReplyDelete
  6. @Sab Buenoo:

    hahahhaha.. ko dengki ngan aku kan kan kan..
    Mesti dah biasa buat nie.. wakakakaka..

    ReplyDelete
  7. singgah jap..
    t'bau kueh doremon je..
    haha

    ReplyDelete
  8. aku nak........resipi boleh?

    ReplyDelete
  9. hahaha. buat untuk aku jugak.. =p

    ReplyDelete
  10. bang longggg~
    nak dorayaki gak..


    =p~

    ReplyDelete
  11. @cik ezy;

    sila sila.. kalau ade lagi boleh ambik..koh koh koh

    ReplyDelete
  12. @Ann:

    bolehh.. tapikan.. aku pun amik dari internet jer..koh koh koh

    ReplyDelete
  13. @pinky lucia:

    aku tengah tak rajin nak merebus kacang merah.. seksa nak buat inti dia..

    ReplyDelete
  14. @Naj:

    memang sedap..
    nanti ku bagi resepi dia, sila buat sendiri ya!

    ReplyDelete
  15. @cik A:

    sori.. dah abis.. Abang long pon makan kulit dier jer..huhuhuhu

    ReplyDelete
  16. alaaa.. xpe laa.. kulit pun kulit laa.. nnt sy makan ngan coklat.. sedap gak..

    =p~

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD