03 April, 2011

Justin Bieber singgah blog aku weh..

Tak sangka, blog picisan macam blog aku nie di ade gak artis luo negare datang singgah..
koh koh koh..



Okay..
korang leh seligi secara berjemaah sekarang...
larikkkk...


23 comments:

  1. haha. seligi? seligi tu ape ojinz? gerigi tau la. ngaaa~

    kalo x nk seligi tp gergaji bole?
    *tgh pgg gergaji*

    ReplyDelete
  2. @Silah:

    koh koh koh.. seligi tue.. ala ala menyiku laaa... koh koh koh..

    ReplyDelete
  3. suro dia datang blog aku plak weh!


    err. tapi blog aku takde ruang iklan. kih3.

    ReplyDelete
  4. hi lanun ranggi..kalau free datang sini...


    cik cumey dah buat blog baru..hahaha

    ReplyDelete
  5. bak mai pale lutot yu ai nk seligi..
    huahaha..

    ReplyDelete
  6. nak kena sembelih je en aujinz ni!kim salam syg kat justin bibir tu..eh bieber tu..:p

    ReplyDelete
  7. lanun...lanun...tak sangka ko minat justin bieber...abang...nak sain......kat dada....kih3~

    ReplyDelete
  8. hHAHAHAHA...
    hampir percaya....!!!
    terkena suda...............!!!
    follow kamoo k..
    blog nie sgt comel.............

    ReplyDelete
  9. @Sab:

    hahhh.. tau takpe.. koh koh koh

    ReplyDelete
  10. @Parid:


    koh koh koh.. jeles aa tuh...:))

    ReplyDelete
  11. @CC:

    isk isk isk.. dah lame tak dengo kabo cik CC.. hehehehe.. baeklah.. :D

    ReplyDelete
  12. @Cik ezy:

    awwww... larikkk.. koh koh koh...

    ReplyDelete
  13. @Wanie-sang:

    hahahahahha... larikkkkk... maleh laa kimsalam.. dier bukan gheti jawab pon..:P

    ReplyDelete
  14. @Hagakure:

    meh.. gue sain guna berus dawai.. muahahahhahaha

    ReplyDelete
  15. @Iena:

    ai tak sambut April Fool...:P

    ReplyDelete
  16. oh menyiku. ahahaha
    bru je nk gergaji td. lalala

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD