05 May, 2012

Hikayat Dik Ah 2





Tukang karut comel suka bercerita. Dengan pelat dia yang langsung kadang kadang aku tak faham.
Depan tv, dapur, dalam kereta dia suka bercerita, bertanya.

Kengkadang,
cerita dia boleh tahan mengarutnya.
Koh koh koh.

28 comments:

  1. mungkinkah kerbau tu telah dibaham buaya ?

    ReplyDelete
  2. aku manade instagram. =.= takleh nak tengok~

    ReplyDelete
  3. hehehe..sangat comel itu budak....

    ReplyDelete
  4. haha. habis dicontengnya header kauu

    comel la dik ah. boleh pulak lupa XD

    ReplyDelete
  5. baik buat citer pasal buaya dari kerbau.. lol la adik ah. XD

    baru perasan header kau tu?? antik angat.. ;p

    ReplyDelete
  6. hahaha.. dari cter kerbau ke buaya.. lepas tu terus smbung psal buaya,, hahaha,, serupa mcm aying dia her,, haahah

    ReplyDelete
  7. untung la ko ada budak tu.. bleh wat bahan updet entri haha..
    betul2 wujud ke watak adik ah tu dlm realiti? confuse plak aku

    ReplyDelete
  8. comelnya. kasi aku makan adik kau

    ReplyDelete
  9. Tepi laut ada rumput? Boya dok kat laut? Bagus imaginasi adik ahh. Haha

    ReplyDelete
  10. hahaha...lari tajuk lak cerita dik ah nih...hehehe

    ReplyDelete
  11. alin

    boya air laut ada..banyak kat australia...ia fakta bukan imiginasi..

    ReplyDelete
  12. saye baru perasann.... dik Ah conteng banner awak... comel~~~~

    ReplyDelete
  13. kuikui.. ade bakat..

    eh header kene conteng? kehkeh

    ReplyDelete
  14. Hahahahh..tajuk cerita tentang kerbau tp sekerat jalan kerbau hilang entah kemana.. Alaa bdak2 tgah membesar mmg suka bercakap banyak.. Lyankn aje

    ReplyDelete
  15. kiutnye adik ah...ekeke...kebau smbg episode len tuh....ekekek....

    ReplyDelete
  16. kebau tu an dia an alik umah sebab mak dia angil alik makan nasik

    ReplyDelete
  17. kena skrol atas bawak sbb kena baca byk kali nak bg paham ape dik Ah ckap..
    deng! aku ni lembab btol..

    ReplyDelete
  18. dia sangat-sangat comel! uuhh.. hahaha

    ReplyDelete
  19. agaknya kerbau telah selamat dikorban oleh ketua kampung koh koh koh...

    ReplyDelete
  20. @Al-Lavendari: mungkin juga Uncle... huhuhu

    @Sab Buenoo: koh koh koh,, memang saja aku post kat Instagram jer.. XD

    @Katak Merah: koh koh koh...

    @faten Osman: kih kih kih.. header tue dah lama dah pon.. :D

    @Haris Khairuddin: tue laa pasal.. kih kih kih

    @Cik Bulat: oi oi oi.. kenapa libatkan Ayong dia yang hensem nie?

    ReplyDelete
  21. @Keri Ikhwan: betul laaa... kah kah kah..

    @melle amir: oii.. kanibal ka?..

    @Norazlin Nordin: tak kisah laa.. kat PD pon ada buaya watt.. kih kih kih

    @Anonymous: kih kih kih

    @Ezy Chiaki: ha'ah.. kena conteng..

    @CikTen10: ha'ah.. layankan jer laa... hue hue hue

    @Henrietta Jose: agaknye laa kot.. koh koh koh

    @Fz27: pandai awak sambung jalan cerita dia.. hua hua hua

    @cEro: kih kih kih.. jangan kata kau jer bro, aku yang layan dia hari hari pon pening nak paham..

    @nursyaida Nasuha Osman: kih kih kih

    @misz_eyza: agaknye laa kot... koh koh koh..

    ReplyDelete
  22. alololo comeinya dik ah hahaha..layan jalah nanti dah besar buleh citer balik psl peel dia tu hehe

    ReplyDelete
  23. arghhhhh seteres an udak peyat ni..

    omey angat iye akap amtu..gewammm ooooo...

    ReplyDelete
  24. hakhakhak... wah!! cantik ah katun...
    like 100 kali... huhuhuhu

    ReplyDelete
  25. kah3. aku pon boleh lupa dia nak cerita pasal kerbau tadi. dah ang tanya baru aku ingat awal tadi dia nak cerita pasal kerbau.pfftt!

    ReplyDelete
  26. hahahha. dari awal baca aku tergelak. kahkah terbaik terbaik

    ReplyDelete
  27. hahaha.. best la cerita dia.. XD

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD