25 May, 2012

Penagih Vitagen



Semenjak dua menjak nie, Mem Kecik asik mintak Vitagen.
Pagi dan malam.
Pagi pon cecelik mata dah mintak Vitagen..
Kengkadang bila aku buat dokno jer bila dia mintak,
dia tahu macam mana nak pujuk aku sampai boleh...






Bayangkan..sekali aku beli dua pek..dua kali sehari
Sob sob sob..
..kopak pakcik dik ~

65 comments:

  1. ahahahaha...
    next time, pakai kapas siap-siap..:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak sempat, bukan tau pun bila dia nak order vitagen..klh koh koh..

      Delete
  2. mem kecik punya perangai serious comel, hahaha XD cian ayongg...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Budak kecik memang selalunya comel.. dia comel ikut ayong dia laaa.. koh koh koh..eh?

      Delete
  3. hahaha.. aku pun ketagih vitagen. support la sekali :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku sapot hang, bengkrap laaa..koh koh koh..

      Delete
  4. header apekehey haha..kena contiang habih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah lama dah kena contiang..koh koh koh

      Delete
  5. eh budak kecik ni! rindu dia!
    ahahaha... asal comel sangat dik ah nieee!!!

    #cer test telinga tu, kot2 dah hilang deria ke, penangan kena pekik kan. haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setakat nie telinga ok lagi.. koh koh koh..

      Delete
    2. haha.. bagus2.. ^^ .. pinjam blog sat ea.. tepek kat blog den.. hehe.. =)

      Delete
  6. ni pesen adik aku jugak la ni..kah3

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Tee hee hee ╰( ̄▽ ̄)╭

      Delete
  8. Heheheh cuteee! Adik2 mmg macam tuu, kadang2 tak tergamak pulak nak kata tak boleh. =P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak boleh nak kata tak boleh. Tak sampai hati.. XD

      Delete
  9. hakhakhak... kopak la lu bro... kopak wei... huhuhuhu

    ReplyDelete
  10. hahaha. beli je la. comel mem kecik tu mintak vitagen

    ReplyDelete
  11. Kiutnye mem tewcik....demi yg tsyg....kopak pown xpe....

    ReplyDelete
    Replies
    1. koh koh koh.. tue laa pasal.. XD

      Delete
  12. bahahahaha...adeh..kopak pak..kopak..ahahaha..comelnya lah

    ReplyDelete
  13. Replies
    1. kalau beli kat speedmart, yang biasa RM4.19. Yang less sugar punya RM4.30.. koh koh koh

      Delete
  14. comel gila. bijak dan tuntas.

    ReplyDelete
  15. bahahahah.,, kan dah kena sekali !! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hoh.. bukan sekali.. dah banyak kali laa.. XD

      Delete
  16. hahaha kesian. ajar dia mkn aiskrim malaysia je ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. aishhh.. dia lebih teruja dengan vitagen.. koh koh koh

      Delete
  17. kopak la sehari dua pek hahahaa..tp dia comel :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha'ah.. sebab tue sanggup berkopak.. koh koh koh

      Delete
  18. budak zaman moden..pnagruh iklan kot..koh koh koh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jarang lak tengok iklan vitagen kat tivi.. koh koh koh..

      Delete
  19. nak vitagen gak ah,nak nak nak! haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha.. meh sini meh.. kongsi dengan Mem Kecik.. dia tak kedekut punya..XD

      Delete
  20. Alaaa, tak leh geng laa..
    aku tak minum vitagen.
    kalau minum jugak, perut memulas macam nak tercabut...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin bakteria dalam perut ang tak ngam dengan bakteria Vitagen kot bro.. koh koh koh

      Delete
  21. ahahaha.. lawaknye.. budak2 mmg suka minum vitagen, nutrigen, seumpamanya la.. nsib baik la jarang kat umah, kalu x, mau kopak gak rsenye.. ahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahha.. ooo pandai lari.. koh koh koh.. sila belanja saya vitagen.. XD

      Delete
  22. budak2 mmg ske minum air ni...tp botol dia kecik kan..cam x puas minum...demi kesihatan..pakcik korbankan ringgit dan sen..hihi

    follower ke 527

    ReplyDelete
    Replies
    1. Botol kecik sebab nak suruh kita beli banyak kali laa tue.. kohkohkoh..


      Hehehe..twrima kasih sudi follow.. XD

      Delete
  23. Koyak la poket pokcik ye..haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhaa.. ha'ah.. memang koyak pon kocek pokcik nie haa.. koh koh koh

      Delete
  24. memang bole wat ketagih vitagen tu, masam2 manisss....

    ReplyDelete
    Replies
    1. entah laa... aku pun dah terjebak sama dah nie.. XD

      Delete
  25. buat sendirik jer...kasi buat jus manggo..tarok susu...sedap..pn budak2 ske..jmat sket..buat 1 teko besar..simpan lam peti sejuk..
    tablet 1 malaysia guna sistem operasi Android Gingerbread

    ReplyDelete
  26. hehehhe... alahai.. geram pulak tengok katun ni... suke la (^___^)
    bebudak, mang suke... anak sedaera is pun lebih kurang la.. tapi dia pandai la jugak berjimatnyer.. (^___^)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe.. Mem Kecik kalau kita kata nanti, dia masih lagi boleh bersabar.. cuma kalau dia mintak kita buat tak layan, masa tue dia memberontak.. koh koh koh

      Delete
  27. 2 pek 2x sehari? bnkrup den kalau adik den cmtu~ huhu...btw, sy follow blog ni :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hohohoh.. demi adik tercinta, silalah beli.. koh koh koh

      Delete
  28. hamboihhh,.,,,ini da mcm hantu vitagen,,bagila yakult ! ecehhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahha.. adakah awak tahu, Yakult lagi mahal dari Vitagen?.. koh koh koh

      Delete
  29. tak larat weyhh nak beli etegen je...

    cam ank buat gua laaaa..beli terus abes..tak sempat nak taruh dlm peti ais tuk minum esok plak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. depa memang suka vitagen kan kan kan... XD

      Delete
  30. Penagih vitagen xpe.. penagih sehat..
    meh beli vitagen kat sy murah je tak la kopak terus..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhaa... pengedar Vitagen eik.. okeyh.. XD

      Delete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD