06 November, 2012

Backfired

Aku ajar si Mem Kecik Lagu Twinkle Twinkle Little Star,
tapi rasanya tujuan murni tersebut berpaling tadah...



Dalam kereta, 
dalam bilik air,
nak tido..
hatta dalam jamban sekali pun..

Kalau tak lagu itu laa dia nyanyi... tak sah. ai ai ai

Dik,
lepas nie Ayong ajar lagu-lagu Big Bang plak
yer..



61 comments:

  1. mohon ajar lagu Muara Hati dendangan Hafiz dan Siti Nurhaliza..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahhhh.. dia suka lagu Awan Nano.. haa...power dak?.. koh koh koh

      Delete
  2. winkel winkel ponnn winkel laa dik..kahkahhh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannnn... dok gelak gak dalam kereta...tapi kalau gelak jgn bagi dia nampak.. nanti dia merajuk.. koh koh koh

      Delete
  3. anak itik tokwi dh ajo da?ekekekke

    ReplyDelete
    Replies
    1. blom lagi.. nanti aaa kendian.. koh koh koh

      Delete
  4. hahaha..comel je..winkel winkel..:P

    ReplyDelete
  5. kah3.. ajar lagu bob the builder.. ajarrrr!!!

    ReplyDelete
  6. ahahaha..ajr la lagu lain pulak...somel jeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. tue laa.. nanti nak ajar lagu Big Bang plak.. koh koh koh

      Delete
  7. Replies
    1. kah kah kah.... tak boleh ker?.. XD

      Delete
  8. Hehhee....kiut jew mem tewciik tue......nyanyi lagu cintan plak lew....hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haishhh.. jangan... pitam kang kalau dia ulang ulang...koh koh koh

      Delete
  9. mampu ke nak tadah telinga dgr dia ulang nyanyi lagu big bang lak kang??hahaahha

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. haaaa... kau hado?.. kah kah kah...

      Delete
  11. ajar lagu gangnam style laaa. wahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. too mainstreammmm... too mainstreammmm...

      Delete
  12. Hahaha...tu la sapa suruh ajar...budak2 senang dapat..cuba ko ajar plak lagu2 p.ramlee hahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haishhh... toksah aa kak.. kang tak aman dunia... koh koh koh

      Delete
  13. ko ni, cer ajar doa qunut ker, doa iftitah ker... ada gak pekdoh nyer...teeettt

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaaa... doa qunut ke iftitah ke aku blom ajor lagi.. tapi doa basic macam doa makan, doa tido, doa naik kenderaan, dia dah pass.. koh koh koh

      Delete
  14. serius mem kecik ni mengundang kegeraman yg tidak terhingga di hati ni tau dak..

    hehe kim salam..soh nyanyi bebetol..leh masuk mentor mas idayu..kiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehh.. Mas Idayu?.. dengdut?.. no no noooo.. koh koh koh

      Delete
  15. hahah. x pun mai sini.. belajar nyanyi ngan anak2 cci.. kereta mcm2 lagu dia belajar.. hahah.. sama la kita pun.. naik bingit dibuatnya.. alahai..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha... boleh boleh.. nanti suruh dia pergi.. koh koh koh

      Delete
    2. haaaaa... boleh boleh.. XD

      Delete
  16. ce try ajar 'london bridge is falling down'..
    gerenti lagi lain jadinya.. haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha'ah gak kan.. nanti saya ajar dia.. XD

      Delete
  17. Haa, lepas ni lagu kuchkuch hota hai eh. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak nak ahh.. tak mencabar.. hahahha

      Delete
  18. big bang tu laki2 punya..lagu la pompuan la..miss A..hahaha

    ReplyDelete
  19. hahaha...mcm biasa...kecomelan terserlah...ajar lagu "Baba Black Sheep" plak lah ayong.... hehe

    ReplyDelete
  20. padan muka en aujinz!budak tgh xcited dpt hafal lagu omputihh..hehe

    ReplyDelete
  21. suka3.. ajaq lagu big bang kasi hingar lagi itu rumah...=B

    tp2.. ajar skali la surah2 yg mudah2 biar dia jadi mem keciq yg bijak sbb dia ada potensi kearah tu..;) teringin jumpa mem ni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hik hik hik... aaa.. takpe, dia dah boleh baca doa makan dan doa tidur... slow slow laa.. XD

      Delete
  22. wey ajar dia lagu gangnam style laa. ajar cara nak joget skali hahaha =p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gangnam?.. too mainstream... kah kah kah

      Delete
  23. haha. tapi kalau ajar dye lagu negaraku mesti dye x mcm tu.agaknye la. kui kui kui

    ReplyDelete
  24. Replies
    1. hik hik hik... siapa?.. saya ker?.. terima kasih..XD

      Delete
  25. hahahahah adikk ni nk jd ADELE kot ;D
    ajar dye lagu "set fire to the rain lak hiks ;)

    ReplyDelete
  26. ce ajar nyanyi lagu oppa gangnam style..hahaha..siap ajar nari kuda kepang :P

    ReplyDelete
  27. winkel winkel liler tar (diulang 3X)


    Hahah comel!

    ReplyDelete
  28. budak2 kalau dapat lagu. memang sohih jadi radio buruk. lagu sama (yg hancusss seni katanya) diulang berkali2.. hahaha. ;p

    cer try tengok u-tiub banana phone baby.. lebih kurang sama je dgn mem kecik ko ni.

    ReplyDelete
  29. Tahap ketahanan ko agak tinggi!
    Kalo aku, nk kena sabotaj cili dah camni..hehehe

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD