25 December, 2012

Keputusan Le Lanun Ranggi Contest 2012


Ho ho ho.. terima kasih kepada kesemua peserta yang join contest Lanun Ranggi. Aku ingatkan tak ramai yang sudi join XD
Korang punya entri semua power power sampai aku naik pening. Jadi terpaksa aku berhempas pulas tombol pintu lima hari memilih pemenang. Aku pilih 7 yang terbaik. Kalau ikutkan hati, semua aku nak bagi menang
tapi.. tapi...

Aku print kan kesemuanya dan suruh 3 orang member opis aku pilih 3 yang terbaik tanpa memberitahu tujuan. 
Dan keputusannya secara sebulat suara ialah

Pemenang Pertama


Pemenang Kedua


Pemenang Ketiga



Hadiah Khas
Aku takde cerita pasal hadiah khas kan? Tapi bersempena dengan Birthday aku hari ini, aku nak bagi hadiah ke korang pengomen tegar blog Lanun Ranggi..ho ho ho..hadiah apa? Biarlah rahsia XD ho ho ho..Tanpa pengomen tegar, apa ada pada blog Lanun Ranggi kann..

oleh itu

dari senarai pengomen tegar dibawah, aku pilih tiga yang bertuah dengan random generator.


dan mereka ialah






Tahniah kepada semua pemenang. Sila e-mailkan alamat korang ke aujinz@yahoo.com
Kepada yang lain, jangan kecewa dan kecik hati, cuba lagi di contest tahun hadapan.
إن شاء الله
XD

P/s: Kepada pemenang Hadiah Khas, hadiah korang mungkin lambat sikit sampai. XD

Lanun Ranggi

45 comments:

  1. tahniah kepada smua penang..n Na rasa mmg mereka layak sbb mmg mereka kreatif dan lawak koh koh koh ;D

    ReplyDelete
  2. tahniah pada yg menang.. hehehe.. tp nak gak mug tu.. :P

    ReplyDelete
  3. tahniad kepada depa..uwaaa...x menang..:((

    ReplyDelete
  4. Tahniah lah, sapa yang menang. Masih terkejut lagi.. woa woa...

    ReplyDelete
  5. tahniah kepada semua pemenang..selamat hari tua jugak buat ko..semoga dirahmati Allah selalu..

    ReplyDelete
  6. tq.. =) x sankge bleh trpilih, semua lawak diorg hebat2..

    ReplyDelete
  7. waahh. .tahniah smua pemenang. .terbaekk. .hehe :)

    ReplyDelete
  8. hah lain dari yg lain yek dialog yg menang2 tu. maknenya kawan2 opismu semua tak suka pasal scene bf gf gi shopping bagai. keh3

    hepi beday lagi sekali. :3

    ReplyDelete
  9. tahniah utk diri sendiri sebab menang hadiah khas..
    kehkehkeh..

    ReplyDelete
  10. Jual la mug tu pelis. Hahaha. Tahniah yang menang! Jom lah celebrate (Eh tiba-tiba)

    ReplyDelete
  11. aku tak boleh terima kekalahan.hahaha.Tahniah kepada pemenang.Kalau taknak mug tu boleh bagi dekat ambe.wkwkwk!

    Terutamanya Miss Azieni dan Cimot xD

    ReplyDelete
  12. thanx hencik lanun. taun depan buat lagi ye, azie nak join! hihi

    ReplyDelete
  13. oh, ade contest rupenye..hehe. tahniah kpd yang menang. lepas ni bleh buat contest mari mewarna pulak ;p

    ReplyDelete
  14. uih ada hadiah khas untuk pengomen tegar..kena lagi bersemangat komen lepas ni hahahhhaa..

    ReplyDelete
  15. terbaek wok! tp yg first prize tu mmg lawak ar..kreatif giler diorang. nway, semoga blog ko makin maju k..

    ReplyDelete
  16. aku hadiah khas? wah wah wah

    harap harap nissan proton cfe preve amin:D hahaha

    tahniah semua:)

    ReplyDelete
  17. Selamat hari jadi ojin, bila nak reveal nama betul?

    ReplyDelete
  18. aiseh tersipi sikit jer nama utk hadiah khas hehe....

    btw, selamat menyambut hari lahir yg ke 18 yea ojins koh koh koh...

    ReplyDelete
  19. Tahniah kepada pemenang.. syok weh dpt mug limited edition gitu.. btw, korg deserve tuk menang coz mmg giler2 la pale otak korg..

    n Happy Birthday ojin, angpa da tuo..huhu~

    ReplyDelete
  20. tahniah kepada semua pemenang!!
    Selamat Hari Lahir tuan rumah...

    ReplyDelete
  21. tahniah utk pemenang...

    Aku majuk la ojin :( pujuk pat [-(

    ReplyDelete
  22. eh eh...lg 1, epi besday yg ke *** ops..lalala

    ReplyDelete
  23. selamat ulangtahun kelahiran En. Aujinz... XD lainkali buat contest borang cengitu bnyak2 ye.. atleast frust nonggeng boleh juga luah dalam tu. hahaha. terimas.

    ReplyDelete
  24. alamak... tak menang la... huhu... apa2 pun.. tahniah buat semua pemenang!!! :)

    ReplyDelete
  25. Wah jeles seh.. haha congrats to all da winners! XD

    ReplyDelete
  26. oh ya, o-tanjyobi de omedeto! selamat hari lahir no ^^

    ReplyDelete
  27. Oh, aku menang??? *gosok-gosok mata*
    Seriously aku menang?? *gosok gosok mata lagi*
    Aaaaaaggghhhh!!!
    Aku mesti mimpi ni... hehehe!!!

    ReplyDelete
  28. aik ? apasal nama aku takde...

    INI TAKKKKK ADIL !! OJIN TIPU !!

    kehkehkehkehkeh

    ReplyDelete
  29. owhhhhh...dah ade pemenang ye...congrats pd pemenang ^ ^ suke2..

    *lari masuk bilik tekup muka bawah bantal menangis* <-- ni kidding..jgn percaye ye dak lanun... =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. *p/s (lupe nak kabo)

      Dear dak lanun,
      Happy birthday!moga membesar menjadi lanun yg berjaya ^ ^

      Yg Benar,
      Sushi ^ ^

      Delete
  30. Kalau hari-hari komen taun depan boleh dapat hadiah la gitu?

    P/S : BTW, minggu depan dah tahun depan.

    ReplyDelete
  31. nama I xde? I hetchu.. :(

    btw, HAPPY BELATED BORNDAY!!!

    ReplyDelete
  32. huhu melepas mug yg comel tu haha...tahniah pd yg menang

    ReplyDelete
  33. wooo... tahniah kepada yang menang...
    eh nama aku keluar 3 kali kat random tu... patut aku dpt hadiah super khas.. haha

    ReplyDelete
  34. Huaaarrrgghhhh PL gagaLLL! biar PL pergi bunuh......................................................................................................................................................lipas!

    ReplyDelete
  35. rezeki mereka..rezeki sy akan dtg..huhuhu

    ReplyDelete
  36. Tahniah kepada pemenang dan juga pemenang hadiah khas....selamat hari lahir buat tuan blog.....

    ReplyDelete
  37. tahniah pada pemenang. Huhuhu...takde rezeki nak menang. Tapi semua mmg terbaekkk :)

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD