01 February, 2013

Dah empat tahun laa!

Tahukah anda pada 30 Januari 2013 adalah antara hari 
yang agak penting..




Terjemahan: "A'ah kek coklat jer, yang besar tau Ayong, dengan vitagen, dengan kitkat, dengan vitagen satu, dengan biskut oreo, dengan belon, adik belon banyak, nak KFC sekali dua, adik nak makan KFC, atok belikan adik KFC semalam"

Lenkali, belikan ajer apa yang dia mintak..
jangan tanya banyak..
koh koh koh


Happy Birthday My cupcake

XOXO

73 comments:

  1. happy birthday to her too...ooo sweet sangat...

    ReplyDelete
  2. naeb bek setaun sekali jerk..
    kalo x, ley bangkrup..
    hahaha..carik pasal lagi...sape soh tanyer 2 kali..
    hehehe..
    comel..
    taun depan dah ley sekolah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahun depan dah boleh dah dia kalau nak sekolah XD

      Delete
  3. esh si tu pemenda??
    wakakaka.... penat otak tafsir apa budak comel tu cakap....

    ReplyDelete
  4. ololo..omeynye..nak ke esh si eh? meh akak belanja ke esh si meh..:P

    comey je sebut kfc tu cenggitu dak tecit nih..cepuk kang! hahaha..

    btw, epi besday to her..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haippp.. jangan cepuk cupcake saya XD

      Delete
  5. setahun sekali ayong pun keh2..hepi besday budak comei!!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. iyer laa... skali order macam tue... mau bengkok gak Ayong dia.. koh koh koh

      Delete
  6. nasib badan la.. sape suruh tanya lebih2. hoho~

    ucap selamat birthday kat dik ah sekali.. ;P

    ReplyDelete
  7. selamat panjang umur..selamat panjang umur..selamat panjang umur kat Dik Ah..selamat panjang umur....hadiah mintak kat ayong ye.. akk dah pas pada ayong..

    *eh akak ke auntie?* =P

    ReplyDelete
  8. kahkahkahkahkah...
    byk giler permintaan dia..
    meh nak kasi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. okeyh.. nanti kabo ke dia Dokter nak belanja.. koh koh koh

      Delete
  9. mohon au(JIN)z tunaikan permintaan ikhlas tu

    ReplyDelete
  10. pdn muka hg...

    cara dia ckp tu dia nak hg buat besday party..ala..buatkan je ojin! hahahahaa

    ReplyDelete
  11. dia comel sgt.sgt2 comel. pelat camtu.awwww comel3..

    kalau aku jumpa budak2 yg tembam comel, aku suka picit2 pipi diorang. huhu ganas giler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ganeh nie... kena jauhkan Mem Kecik dari misz aisya... kah kah kah

      Delete
  12. alolo.. shomey.. tu la.. da dia kata nak cake.. jgn tanya lagi da.. haaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannn.. lenkali jangan tanya kali kedua... koh koh koh

      Delete
  13. hehehe....

    ha, skang kan nak banyak-banyak da...

    ReplyDelete
  14. Replies
    1. kih kih kih.. bertabah jer laaa... huhuhuhu

      Delete
  15. epy besday si comel dik ah!!!
    makin comel..

    ReplyDelete
    Replies
    1. macam Ayong dia comelnye... koh koh koh

      Delete
  16. err.. sorry aku tak cukup genius utk paham semua yg dituturkan oleh si kecil itu... translate pls? ("^3^)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah dah dah... aku dah letak translation.. koh koh koh

      Delete
  17. hahaha. kan dah kena, tunaikan tak ayong?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah ditunaikannn.. cuma takde belon jer... koh koh koh

      Delete
  18. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  19. akhirnya pass juga tafsir tu. cuma masa... errrr, okay lama -.-' btw, happy birthday to her :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhahha.. gigih nak menafsir segala XD

      Delete
  20. Sama birthday ngan baby anas laa..

    "Happy birthday mem kecik"
    Nnt da dpt semua, share ngan acu yer..

    ReplyDelete
    Replies
    1. owhhh.. ado lagi rupanya akaun nie.. kah kah kah

      Delete
  21. Budak tu patut gi tusyen laa.. Dia cakap tak faham.

    ReplyDelete
  22. haha budak2 biasala tu tak tanya lagi dia nk kahwin dengan sapa, mau habaq nk anak raja ka brad pit ka mampoihh ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. kann.. tapi pernah tanya cita cita dia.. dia kabo nak jadi saintis.. bila tanya saintis tue apa... yang lukis lukis tue jawab dia... hua hua hua

      Delete
  23. Haha..menyesal xsudah dah tya kn..haha..ayongg kan baek att..xpe la..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah belanja dah dia... hue hue hue XD

      Delete
  24. haaaaa! at last,keluar jugak entry pasal budak kiut miut tuuuu.dah lama tunggu ni~ :D befday yang keberapa tu? ucap selamat befday kat adik tu ek. semoga jadi makin kiut!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahha... kan dah tulis kat tajuk tue yang ke berapa... koh koh koh... baiklah.. nanti saya bagitau dia supaya menten kiut XD

      Delete
  25. hahaha... btw, hepi besday utk budak kecik comel tu ye... ^^

    ReplyDelete
  26. hahaha , adik kalau tanya nak apa , mmg boleh pokai la... baik tak payanh tanya , beli terus je... hahaha , jimat cikit :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. selalu prektiskan cenggitu laa.. tapi oleh kerana itu hari besdei dia.. saje laa tanya.. koh koh koh

      Delete
  27. Hahaha..kan dia dh list panjang2.. Neway happy birthday utk bdak comey tuuu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehhee.. baiklah.. nanti saya kabo ke dia XD

      Delete
  28. hahaha..sangat cute ok. nasib ade translation. haru jgak nk paham satu2.
    hepi birthday to adiknye aujinz!

    ReplyDelete
  29. happy birthday dik ah...comel sungguh mulut dia bila berkata-kata hehe...dik ah taw ayong dia tgh banyak duit tu yg dia minta macam2...hehe

    ReplyDelete
  30. Walaupun terlambat, nak wish jugak!!!

    Happy birthday raksasa kecik..hehehhe

    ReplyDelete
  31. bahahaha...itu laa pantang ty..kalau org dewasa pon sama..pantang ty..mesti ada je jawapan dia nk..bahahaha

    ReplyDelete
  32. sebaik dah ada translation, haghitu kha-mi bah-ce ver velit velit vaser nyer.. XDD
    Apapun Selamat Ulangtahun Dik Ah~ semoga panjang umur & Allah sentiasa selamatkan Dik Ah.. aminn~

    En. Aujin siapa nama sebenar nama Dik Ah..? Fatihah ke. Dik Ah .. er Teh-Ah.. er cam same je :D

    ReplyDelete
  33. hahaha, happy birthday sweetie pie..! ^^

    ReplyDelete
  34. haha... yeay, befday dik ah dekat ngan akak laa... cam best jer.. so, ojin bila nk belanja kami?? nk juga kek besar, oreo, kfc, belon banyak2, vitagen, kit kat.. nyum3~ ^,^
    hehehee~

    ReplyDelete
  35. btw, lupa nk wish, happy belated3 birthday si comel dik ah! (da lambat baru nk wish.. duk kg xde line tenet la..hadiah claim byk2 kat along yer.. ngeh ngeh ngeh)

    ReplyDelete
  36. amik ko, padan muka, belikan ajelah pe dia nak, setahun sekali, walau hakikatnya selalu dia mintak semua tuh kan kan kan

    ReplyDelete
  37. Laa birthday anak menakan hg ni sama dgn aku haha

    ReplyDelete
  38. Alolololo...tomeinye diaaa...!

    Apapun...hbb buat mem kecik...

    -NA-

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD