24 May, 2013

Tajuknya Tanpa Tajuk

Ada masanya bila kita kurang yakin dengan sesuatu
walau betapa sayang sekalipun kita dan tidak mahu kehilangannya
kita akan terpaksa lepaskan
untuk kebahagian semua.

Tapi jika ada sesuatu yang berbaloi untuk kita pertahankan,
kita takkan lepaskan
walau apa pun yang datang.



P/s: lukisan untuk entri lain sebenonya..
ahh.. lenkali lah kita cerita eik..

koh koh koh

46 comments:

  1. hmmm feeling2 di pagi Jumaat nampak? ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku. Takde. Idea... wkwkwkwkw..itu yang merapu tue..wkwkwkw

      Delete
  2. cik puan katak merahMay 24, 2013 at 9:37 AM

    hurm..betol tu...mmg terpaksa lepaskn utk kebahagiaan masing2...
    makan dalam betol post arini....mekasih demok...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama sama Demok... wkwkkwkw...apply lah dalam semua hal... wkwkwkwk

      Delete
  3. wah apa pasal kak lea rasa blur baca tajuknya tanpa tajuk ni hehehhee.owh kak lea pun alami situasi sebijiklah macam kat atas tu.terpaksa lepaskan impian hari ni nak keluar beli ipad sebab incik hubby kata "laptop dah ada..astro dah ada..nanti anak2 confirmlah tak boleh fokus nk study..takde dah nk lepak2 borak dgn kita..sbb dok kelek dan belek ipad"

    ye betul jugak tu huhu..takpelah thn dpn jelah beli tapi utk kak lea je pakai hahaha....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhahhaa... tajuk entri ini adalah Tanpa Tajuk.. wkwkwkw..
      samalah dengan saya.. terpaksa lepaskan impian nak iPhone5 sebab saya kejar yang lagi power punya...

      jangka masa panjanglah tapi.. wkwkwkwkw

      Delete
  4. kalaupun berbaloi, tapi membahayakan nayawa, kena juga fikir dua kali ..

    ReplyDelete
  5. kita akan terpaksa lepaskan
    untuk kebahagian semua.

    *typo kebahagiaan

    ya, sama-sama ;-P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahha.. terima kasih bro... wkwkwkkw..

      Delete
  6. yup, now terpaksa lepaskn org yg pernah ajak kawen, semata-mata sbb dia dh jmp org lain..

    sedih!

    ReplyDelete
  7. Kejakkk..sajak ni macam bestt je..hihi ;o)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini bukan sajak laaa cik sushi... ini monolog dalaman.. koh koh koh

      Delete
  8. sebenarnya? sambung cepat oih :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebenarnya... takde pape pon.. merapu jer.. koh koh koh

      Delete
  9. Deep..sungguh deep.



    P/s : ni mesti ade pape ni kan..kan atok lanun kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. takde mende pon Momo... ini semua poyo! poyo jer semua nie.. koh koh koh

      Delete
  10. Wahai sahabat, cantik blog..dengki la camni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. welkem bekkkkk sahabat.. dah lama lu tak singgah... koh koh koh

      Delete
  11. jasad menemani adik
    minda menerawang bersms

    ahaks

    ReplyDelete
  12. mendalam sngt makna ayat ni...
    terus teringat macam2 perkara yg berkaitan saya sendiri :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. erm erm erm.. kita semua pernah rasa..

      Delete
  13. berbaloi untuk sesuatu yg indah dan comel...

    walau hasilnya lambat lagi
    :)

    ReplyDelete
  14. lepaskan lah lepaskan semua...tiada makna~~~

    erk...haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaa.. mungkin ada sesuatu yang lebih bermakna di masa depan?.. kan kan kan

      Delete
  15. Replies
    1. apa apa pon boleh jer.. hua hua hua

      Delete
  16. Lepaskan andai kita benar benar sayang, demi kebahgiaan dia....andai dia mmg ditakdirkan milik kita, dia pasti akan kembali...

    Psss...olooh...tgk picta tu...rindu dik aah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. demi kebahagiaan semua...
      hehehehe

      Delete
  17. hai bermadah pakcik ojin kitaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. pakcik memang jiwang berkarat kengkadang dik... koh koh koh

      Delete
  18. ni la org kate xde idea tp gatai nk apdet jgk..
    haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhha... awak jer yang faham... kah kah kah

      Delete
  19. melepaskan sesuatu yang kita sayang tanpa kerelaan adalah satu yang.. errr..susah nak kabo

    ReplyDelete
    Replies
    1. erm erm erm... saya fahamm... koh koh koh

      Delete
  20. kite x kan dapat sume benda yg kita nak...
    it's a life.. :)

    ReplyDelete
  21. Wah... *kesatayaqmata*

    Malam2 lepak blog ang tetiba baca ayat ni..
    Sentap kot..Xsemua benda kita akan dapat..
    tapi xsemua benda kita akan terlepas..
    Chaiyok3 ojin! ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahha... jangan nak sentap sentap.. takdak papa aihhh... koh koh koh

      Delete
  22. betul, ada benda yg harus kita lepaskan & ada benda yg wajib kita pertahankan

    ReplyDelete
  23. Errmmmm...xtahu nak komen apa...
    Tapi nak komen jugak...
    Boleh...?

    Hehehehe....

    -NA-

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD