26 October, 2019

Aku Gagal

Assalamualaikum gays..

koh koh koh, dah lama tak update blog. Terasa rindu nak menaip dan bercerita semula. La ni aku sangat kebizian dengan kerja. Ingatkan dah kerja lama lama ni, makin senang, rupanya makin bertambah tambah kerja.. koh koh koh..

Korang apa khabar? Sihat? Masih berblogging? Atau sekarang dah tukar professi bancuh susu anak dan sorong stroller.. koh koh koh.. apa pun, aku rasa dah lama berblogging, dan ramai di antara kita dah move on en en en... aku jugak yang tak move on move on.

La ni aku aktif di FB. Tapi semenjak dua menjak ni aku slow sat sebab 1. bizi, 2. sebab Origami Biru.
Kat blog jer aku stop update OB, di FB aku masih lagi upload setiap episod yang mana dah bertahun tak habis habis.

permintaan

Selang seli dengan OB, aku update komik, tapi oleh kerana OB mengambil masa untuk dapatkan feel, aku asyik update komik semuka dan sedikit mengabaikan OB. Tapi permintaan OB terlampau tinggi sehingga, setiap komik semuka yang aku post, depa akan mintak OB .. koh koh koh... jadi, terus aku stop sekejap update page Lanun Ranggi.

Aku rasa, sebagai part timer penghibur online, aku gagal nak memuaskan hati pembaca aku.. hahahaha... hence the title.

Aku tengah slow slow nak update balik. Jadi, korang doakan aku untuk berjaya update last episod Origami Biru. Lepas tu mungkin aku akan pencen buat blogonovella. ... mungkin. Ahh, lapo Kepsi plak pepagi ni.


Ciao ~

26 comments:

  1. biasa la tu. buat part time memang akan tergantung kerja2 side macam blogging ni. i know it very well. hahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha, kannn.. nak start balik tu yg malas

      Delete
  2. oit encik ojinz..
    lama xketemu.. hahaahahaha..
    sis masih berblogging walaupon blog sis suam2 kuku..

    ReplyDelete
  3. weh update la sini jugak. mana acii. aku takde FB! Haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha, baiklah baiklah, sebab hang, nanti aku update. Weh, selamat pengantin baru πŸ˜†

      Delete
  4. hai encik ojinz..
    lama xupdate blog..
    ai masih gigih berblog lepas 3 tahun koma dari blog..huhuhu.
    tahun 2019 start balik blog dgn dak ezy.xixii tu..

    ReplyDelete
  5. ya la tu. makin lama kerja makin susah. tak mungkin makin senang. nak tidur pun susah. hmmmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada jer yang makin lama makin senang πŸ˜†

      Delete
  6. hai ojim. lama tak hupdate blog tergezut pulak aku ada entry baru haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai Noob, tetiba datang gilanya nak update en en en πŸ˜†

      Delete
  7. Aujinzzzz...
    Ya Allah. X sangka boleh rindu.. Blog aku da tenggelam lama da.. Tiba² hari ni rasa nk buka n terus ke page kau..
    OB.. Rindu juga.. Okay, since iolls tgh pantang, nnt aku ada kan masa baca OB kay. Seyes rindu..

    ReplyDelete
  8. Aujinzzzz...
    Ya Allah. X sangka boleh rindu.. Blog aku da tenggelam lama da.. Tiba² hari ni rasa nk buka n terus ke page kau..
    OB.. Rindu juga.. Okay, since iolls tgh pantang, nnt aku ada kan masa baca OB kay. Seyes rindu..

    ReplyDelete
  9. Btw, tarikh kau update ni tarikh aku tgh sakit nk bersalin tau..
    All the best Aujinz..

    ReplyDelete
  10. teruskan berkara boss

    ReplyDelete
  11. Yo Ojim! Siap OB nanti jangan lupa upload sekali kat Google Playbooks :D

    ReplyDelete
  12. wah muncul....agaknye mem kecik dah sama tinggi ngn ayong x sekarang ni...

    ReplyDelete
  13. samo lerr Sisyat ni..aktif kat blog, tinggal plak FB..IG langsung x update..huaa

    ReplyDelete
  14. Selamat hari raya. Eh belum lagi πŸ˜‚Selamat menyambut RAMADHAN AL-MUBARAK AUJINZ. Selamat bangun sahur yang lebih awal daripada biasa. Selamat menjalankan tugas hakiki dan separa hakiki. Selamat masak yang sedap2. Takoyaki jangan lupa. Kalau rajin buat sushi. Tiberr. Rindu nya nak taip kat blogspot. Tapi dah takde blog. Tumpang sini jap. Boleh? πŸ˜‚πŸ˜‚

    Sekian akhir kata.....
    "Mana entri 2020?? Buat laaa"
    @silahhassy

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD