26 April, 2010

Panggilan Pulau..


Baru balik dari percutian Panggilan Pulau Redang. sebagai seorang lanun, laut dan aku memang tak dapat di pisahkan. Modula Oblogata aku lom leh lagi stabil. Terasa bergoyang goyang macam di pukul ombak walopon aku duduk straight tegak terpacak macam patung atas kerusi.

Apepun..kepada GSU, Geng Sawan Underground, bercuti bersama korang memang selalu terbaek!..

Sommersot berpusing ala Lanun!
Macam katak terbalik pon ade!

16 comments:

  1. miss hav0c :

    memang selalu macam tue... ♫ lalalla ♫♪

    ReplyDelete
  2. g pulau redang??
    wa!!!nok balik ganu r gni!!!!

    ReplyDelete
  3. Lanun yg lupa lautan la ni.. lom ape2 dah goyang.. miahahah

    ReplyDelete
  4. aaa..bencinya tgk laut dia membiru sejernih kristal..nak jugak :((:((

    ReplyDelete
  5. wei patut la ko lama menyepi rupanya pegi jadi dugong eh cilap duyung jantan kat pulau...
    ada belikan FM tuk aku x??? hauhauhauahuahau....

    ReplyDelete
  6. Wanie-sang:

    hoh..gie sawan kat Redang, perhentian kecik, Kelulut, Kole Tengganu sebelum pulang ke KL.. :D

    ReplyDelete
  7. Ju@Lucky^Mummy:

    almaklumlah..setahun sekali jumpe pulau..:))

    ReplyDelete
  8. Fen:

    hang kan dok kat pulau gak...???

    ReplyDelete
  9. Nini:

    sempat lagi kalau nak gie sebelum tengkujuh.. :P

    ReplyDelete
  10. Mish:

    dah balekkkkkk..pagi tadi sampai..:P

    ReplyDelete
  11. Eiyda:

    takdo FM.. yang banyok cume keychain jer.. :D

    ReplyDelete
  12. hhahahaha..
    agk laa...
    katak terbalik kn...
    huh.... ptot snyp si ojin ni..
    ke pulau upenye..

    ReplyDelete
  13. aki;

    senyap bukan sebab ke redang jer..senyap sebab bizi pun ade.. :D

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD