26 June, 2011

Dunia Liyana #2





P/s :  Err... lalallalalalala...rajin plak aku post entri dua hari berturut turut..
koh koh koh


32 comments:

  1. pelik je..
    biase sebulan satu entry,,..
    keh3

    ReplyDelete
  2. Menjawab komen Cik Ezy:

    hahahhahaha.. hamboii.. perli nampakkk..

    ReplyDelete
  3. Dak Sab Buenoo dah membebel :

    hahahahha.. bior ler...

    ReplyDelete
  4. aujinz... legging tu ape?hihihihi

    ReplyDelete
  5. Jinnnnnnnnnnn
    nak jugak yang Menjawab komen Cik Ezy (contoh) niiiiiiii

    ReplyDelete
  6. @Cik Hani:

    seluar bogel, Cik Hani.. koh koh koh

    ReplyDelete
  7. Menjawab komen Fentotmatot:

    hahahahha.. wahai Cipina, apekah permintaan itu?..

    ReplyDelete
  8. yang tu la..yg bila mereply jawapan orang kan boleh ubah2 ayat tuuuu..

    paham dak soklan sy? >..<

    ReplyDelete
  9. seluar yang membuatkan aku nak buat kredit kad dekat ponggong si pemakai

    ReplyDelete
  10. Menjawab komen Fentotmatot:

    hahahhaha.. alaaa.. gua jer laa koding di bawah.. koh koh koh

    ReplyDelete
  11. Menjawab kepada komen The Sharkox:

    hahahhaa.. nak buat kad swiping ker bro??.. koh koh koh

    ReplyDelete
  12. dari pakai legging,, baik tak yah pakai...keh keh keh

    ReplyDelete
  13. owh, baru tau legging tu apa..hahaha

    ReplyDelete
  14. legging suar bogel ?

    cane upe suar tuh





    ;)

    ReplyDelete
  15. @Fyqa:

    sukar untuk di gambarkan.. koh koh koh

    ReplyDelete
  16. wow!ojin,awak ni nakal la.










    muahahaha,peliss!!!!aku geli dgn komen sendirik.yarks!!!

    ReplyDelete
  17. Aujinz: kenapa guna nama liyana?? Nak tahu, cepat balas..

    ReplyDelete
  18. Aleen:

    hahahahha.. sengal.. koh koh koh

    ReplyDelete
  19. Menjawab persoalan Puan Lia3003:

    hahahahha.. sesajer jer.. nama Liyana nie comel..

    ReplyDelete
  20. " Kalau xpakai legging, tak seksi pulak "


    Terdengar ayat si peminat lengging. Cakap dpn budak2 kecit lg..

    ReplyDelete
  21. keh keh, nama saya liyana tau, means saya comel la ni.. haha!

    ReplyDelete
  22. @Azahskaliskala:

    ahaks.. memang ajaran songsang ler tue..koh koh koh

    ReplyDelete
  23. @Cikgu Lia:

    errrr.... agaknye laa kot.. koh koh koh..

    ReplyDelete

Tahukah kamu, komen kamu adalah makanan seorang blogger, lagi banyak komen, lagi banyak idea mencurah ke ladang gandum lagi rajin dia apdet.. hah, apa lagi.. komen ler XD